הצהרת נגישות

הצהרת נגישות לאתר מעלית הזמן בירושלים

תאריך עדכון 14.02.22

הארגון מחויב  ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותיה בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998, ותקנותיו, מבצע הארגון התאמות נגישות באתר האינטרנט שלה בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל באמצעות אתר האינטרנט גם ללקוחות עם מוגבלות.

 

הסדרי נגישות בסניפים

להלן טבלה מרכזת בנושא:

Screenshot_2

שירות לקוחות נגיש

כל עובדי הארגון אשר מעניקים שירות ללקוחות , עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש
• הסדרי נגישות מבנים.
• במחלקות הארגון יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
• במחלקות יש מערכות עזר לשמיעה עם לולאת השראה וגם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה הרגילה.

• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

 

אתר אינטרנט נגיש

בוצעו התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

האתר עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 והותאם לפי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568).
בוצעה התאמה לדרישות הנגישות של ארגון W3C לרמה 2 (AA) ונבנה לפי התקן של W3C ל- CSS ו .HTML.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים שונים (כרום, מוזילה, edge  ) , לרבות שימוש בטלפון הסלולרי. אתר האינטרנט נבדק בקרא מסך מסוג NVDA בגרסתו העדכנית ביותר.

 

נתקלת בבעיה? ספרו לנו!

אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאת ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח באמצעות טופס צור קשר . כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:

  •         תיאור הבעיה.
  •         סוג וגרסה של הדפדפן.
  •         מערכת הפעלה.
  •         סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).
  •         באיזה דף גלשתם?
  •         מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  •         אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על טיפולה.

 

פרטי קשר רכז הנגישות

הממונה על נושא נגישות: פחימה דורית , ניתן לפנות באמצעות הדרכים הבאות:
כתובת למשלוח דואר: ת.ד 1032 ירושלים
טלפון:02-6248381
פקס: 02-6252228

דואר אלקטרוני: maalit1@terminal-jerusalem.co.il
ניתן לפנות בכל שאלה ובקשה לעניין הנגישות באמצעות דף יצירת קשר